Subject: Roela-Muuga 10 kV fiidri rekonstrueerimine Vinni vallas Lääne-Virumaal
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 16 Feb 2024 13:59:28 +0200

Tere

Elektrilevi OÜ tellimusel hakatakse projekteerima Roela-Muuga 10 kV fiidri
rekonstrueerimist Vinni vallas Lääne-Virumaal. Ehitustööd saavad toimuma
kahe riigitee kaitsevööndis ja võimalusel ka teemaal. Palun infot, kas
antud teedega seonduvalt on lähitulevikus planeeritud mingisugused
rekonstrueerimis tööd, millega me peaksime juba projekteerimisel
arvestama? Juhul, kui hetkel on juba mingisugused projektid koostatud,
siis võite need meile ka juba edastada.

Samuti küsiks, et kui situatsioon (hoonestus, mets, maaomaniku vastasseis)
on selline, millest tulenevalt kaablit ja/või alajaama pole võimalik
kõrval kinnistule paigladada, siis kas antud lõikudes on lubatud uusi
võrguelemente paigaldada ka teemaale?

Seotud riigiteed:
17101 Roela-Rahkla tee km 1,26-2,2

21 Rakvere-Luige tee km 25,82-31,4
Planeeritavad alajaamad tee nr 21 km 27,02 ja km 30,38

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.